Glas Javnosti

DIOR lansirao parfem za BEBE po ceni od 215 EVRA: Slike na Instagramu uzburkale javnost (FOTO)

Moda
Autor: Glas javnosti

Umesto zvečke - toaletna voda?

Ako ste odrastali u prošlom veku, onda je vaše detinjstvo bilo obeleženo bebi-sapunom "Merime" iz Kruševca i "Zeka Pega" šamponom, a kasnije su došli i drugi, strani brendovi. U novije vreme u prodavnicama postoje šminke za devojčice te slatkasti parfemi u kutijama s aktuelnim junacima iz crtanih filmova. 


Međutim, "Dior" je otišao korak dalje - nakon Fendijevih medvedića, Versace ćebadi i dizajnerskih torbi za pelene, ove nedelje francuska modna kuća je lansirala nov ekstravagantni dodatak za bebe, Diorove parfemske vode "Bonne Etoile".


Na kutiji se navodi da se sastoji od 98 odsto prirodnih sastojaka, od kojih "nežne note kruške, divlje ruže i belog mošusa".


Brend je već imao  ponudu za decu pod imenom "Baby Dior“ koju je sad proširio linijom za negu beba koj uključuje penu za pranje kose, lica i tela, hidratantni losion iparfemsku vodu, čija je cena iznosi 215 evra.


Iako vam se ovo čini kao novotarija, iz Diora navode da su svoj prvi miris za bebe lansirali davne 1970. godine, a na ovo svoje najnovije kozmetičko pojačanje gledaju kao na oživljavanje istorije.

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

Објава коју дели Dior Official (@dior)


Ipak, nije to ono zbog čega su se mreže usijale, već činjenice da su nedelju dana nakon angažovanja izraelskog modela za prazničnu kampanju, u ovoj koristili isključivo azijsku i afroameričku decu.


"Oh, hajde da stavimo crne i azijske bebe da izgledaju "inkluzivno“. Za vas je sve profit. Nema iskrene humanosti? Tako razočaravajuće", "Deca ginu u Gazi a vi podržavate genocid", "Dior više nije na mojoj listi za šoping" - samo su neki od komentara.


Glas javnosti/D03S

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR