NEC i Kimuraja tvrde da nova ponuda hleba koji dolazi u pet ukusa obuhvata suštinu osećanja koja mnogi od nas povezuju sa ljubavlju.
Prema saopštenju koje su objavile dve kompanije, NEC je koristio svoju tehnologiju VI da analizira razgovore iz TV rijaliti programa za upoznavanje, kao i pesme koje uključuju reference na voće i slatkiše u svojim tekstovima.
/
— NEC (公式) (@NEC_jp_pr) February 11, 2024
今日は #何の日 ❓ #パンの日
\
2/12はパンの日です????
NECでは、森田社長とNEC社員で今話題の #NECのAI を活用し、木村屋さん(@kimuraya_1869)と共同開発した #恋AIパン を試食????
現在販売中の2種の味「涙の失恋味????」「結ばれる両想い味❤️」を、ぜひみなさんも食べてみてください✨ pic.twitter.com/SPBVHyK4dT
Kroz ovu analizu identifikovali su pet ključnih romantični osećanja: prvi susret, prvi sastanak, ljubomora, slomljeno srce i obostrana ljubav.
Pekara je tada zahvaljujući svojoj magiji i umeću uspela da to pretvori u različite ukuse mekanog hleba pečenog na pari.
Hleb je pušten u prodaju od 1. februara u supermarketima u japanskoj oblasti Kanto i u onlajn prodavnici pekarskog lanca Kimuraja. Redovi od 100 metara ispred marketa i pekara dovoljno su rekli sami za sebe koliko je interesovanje.
Što se tiče onoga što je dovelo do ove neobične saradnje dva brenda, čini se da su se oba suočila sa sličnim izazovom: kako povećati svoju privlačnost među mlađim generacijama Japanaca.
Kroz istraživanje tržišta, lanac pekara Kimuraja je otkrio da sve veći broj mladih kaže da nisu zainteresovani za ljubavne veze.
Uprkos ovom trendu, među mladima i dalje postoji jaka želja da izađu na sastanak, zaljube se i pronađu pravog partnera.
Prepoznajući ovu prazninu, kompanija je odlučila da napravi "hleb ljubavi" koji budi romantična osećanja i osećaj zaljubljenosti kada ga pojedu.
Hleb "Sudbonosni susret” je aromatizovan šećernom vatom, što predstavlja slatku emociju prvih naleta ljubavi.
"Ljubomora" ima ukus ljubičastog slatkog krompira, ulja od tartufa i suvog grožđa.
"Prvi sastanak" je preliven citrusima, odnosno korom limete i pomorandže, a "Obostrana ljubav" je slatko-kisela mešavina meda, breskve i pitaje (zmajevog voća).