Kako bi se sprečilo dalje širenje dečje gojaznosti, neke kompanije imaju inicijativu da se zabrani onlajn reklamiranje brze hrane, kako bi deca što manje "upijala" taj sadržaj.
Naime, gojaznost kod dece je u porastu decenijama unazad. Primera radi, prekomerna težina kod njih je drastično porasla u periodu od 1975. godine, kada je bila 4 odsto, na više od 18 procenata, koliko je zabeleženo 2016. U obzir su uzeta deca uzrasta od pet do 19 godina.
Nešto malo više su gojazni dečaci, ali neznatno. Sve u svemu, šefovi britanskih kompanija Britvic, Kellogg's i Mars dali su "zeleno svetlo" naporima vlade te zemlje da se smanji gojaznost među decom. Vlada ima za cilj da pomogne porodicama, dakle, roditeljima i deci da "prave zdravije izbore".
Najpre je bio plan da se zabrani svako reklamiranje brze hrane na TV ili internetu pre 21 sat, ali je to malo "pojačano" u novembru. Pretpostavlja se zbog toga što je Boris Džonson završio u bolnici zbog kovida-19, a smatra da je komplikacija povezana s tim što je gojazan.
(Glas javnosti/Telegraf.rs)