Od 1954-godine, kada su Mekdonalds restorani počeli da se šire po SAD-u a kasnije i po celom svetu, ne prestaju da izazivaju zainteresovanost ljudi uprkos kontroverzama koje ih prate a vezane su za načina pripreme i kvalitet hrane. Enigma je da u vreme širenja i usvajanja informacija o važnosti zdrave ishrane emocije prema Mekdonaldsu ne popuštaju tako lako. Zašto je to tako?
U svetskim objektima ovog lanca restorana hrana je jeftinija od proseka. Međutim, mora se priznati da su zapušteni i sa niskim nivoom higijene (Pariz i Njujork, na primer) dok su kod nas objekti prilično uredni. Popularni “Mek” opstaje čak i kada se objekat zatvori (kao što je u Kragujevcu ostalo karakteristično veliko žuto M).
Ljudi kažu da je hrana u Mekdonaldsu sigurna (i što se tiče ukusa i kada su sanitarni uslovi u pitanju), ne žele da rizikuju i naprave promenu. Takođe, mnogi smatraju higijenu u nekim ćevabdžinicama upitnom.
Mekdonalds je često asocijacija na detinjstvo onima koji su ga tamo provodili (rođendani, užine, obroci). Svako dete koje je sa uzbuđenjem otvaralo “Happy Meal” i tražilo igračku iz crtaća će razumeti tu nostalgiju.
Da li volite Mekdonalds ili ne morate priznati jedno – usluga je vrhunska. Zaposleni su ljubazni i profesionalni, hrana stiže brzo. Bilo koja primedba gosta se uvažava.
Iako neki kažu da ne poznaju osobu koja u “Meku” može da se najede činjenica je da je Big Mek prilično dovoljan.
Dovoljno je reći samo – sladoledi i pite. Jednostavan a veoma efektan izbor preliva koji u kombinaciji sa savršeno određenom hladnoćom ili toplotom serviranog čini čuda za nepca.
“Mekov” pomfrit je dobar izbor kada neko želi da “premosti” obroke i jede usput. Takođe, dobra strana mu je i što nije mnogo mastan.
Pored raznovrsnosti pojedinačne hrane, Mekdonalds često nudi i kombinacije.
Neki misle da hrana u Mekdonaldsu nije ni malo štetnija od ostale, naročito od one koja se reklamira kao zdraviji izbor. Svakako je uvek potrebno napraviti balans i ispitati sve činjenice, i kod jedne i kod druge strane. Mnogi čak ne vole negativnu propagandu usmerenu na Mekdonalds restorane.
Mogučnost da se hrana kupi bez izlaska iz automobila dosta znači mnogim potrošačima.
Na pitanje zašto voli da jede u Mekdonaldsu, jedna osoba je rekla sledeće: “Zato što je tamo pristojan brz obrok i zato što uvek znam šta ću da dobijem”.
(Glas javnosti)