Stigla ogrlica koja smanjuje rizik od zaraze korona virusom: Upustvo za proizvodnju - objavila Nasa

ogrlica-korona

Foto: Pixabay

''Cilj ovog proizvoda je da se lice što manje dodiruje rukama jer se koronavirus prenosi dodirom lica, očiju, nosa ili usta“, saopštili su iz Nase.

Dodirivanje lica povećava rizik od zaraze koronavirusom, ali je to refleksna radnja koju nije lako pobediti. Nasa ima rešenje.

Američka svemirska agencija Nasa nedavno je objavila uputstvo za proizvodnju ogrlice pomoću 3-de štampača koja je namenjena osobama koje nekontrolisano diraju lice.

Tri inženjera iz Nasine laboratorije su dizajnirala Pulse, ogrlicu sa senzorom koja ima vibracijski motor. On se aktivira kada se ruke primaknu glavi i što su prsti bliži, vibracije postaju intenzivnije. Pulse nije dizajniran da zameni maske, već da se koristi u kombinaciji sa ostalim merama prevencije koronavirusa, a tu spadaju i pranje ruku i distanca.

(Izvor: B92)

Komentari

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.

Повезане вести

Iako je dobro poznato da mnogi vole da u svom vlasništvu imaju neki lični predmet istorijskih ličnosti, muzičkih zvezda, naučnika i slično, na jednoj aukciji u Velikoj Britaniji prodat je predmet koji je pripadao Evi Braun, ljubavnici, a kasnije i ženi nacističkog vođe Adolfa Hitlera.

Временска прогноза