Glas Javnosti

Kim Kardašijan odvažna u novoj kampanji kupaćih kostima

Pop kultura
Autor: Glas javnosti

Brend SKIMS je predstavio kampanju Swim 2023 u kojoj je glavno lice, niko drugi nego osnivačica brenda Kim Kardašijan.

Fotografije koje je snimio poznati fotograf Stiven Klajn, odišu estetikom visoke mode, pomerajući granice konvencija o kupaćim kostimima.

Kampanja sa telima modela namazanim uljem prikazuje kolekcije crnih gumiranih kupaćih kostima i kostima od veštačke kože u neobičnoj kombinaciji sa crnim čizmama do butina i rukavicama. Ovakve kombinacije čizama i kupaćih kostima podižu kampanju na potpuno novi nivo sofisticiranosti odstupajući od norme po kojem je SKIMS i poznat.


Kim Kardašijan nastavlja da učvršćuje svoju poziciju dominantne sile u modnoj industriji. Još jednom sarađujući sa fotografom Klajnom, lice brenda Dolce & Gabbana izražava svoju zahvalnost, navodeći: „Stiven i ja smo sarađivali u mnogim kampanjama tokom godina, i zahvalna sam što smo još jednom bili partneri i na SKIMS novoj kampanji kupaćih kostima. Njegov kreativni dodir i vizija za ovu kolekciju su upravo ono što ga čini neverovatnim fotografom kakav je danas.”
Sa oštrim okom za detalje, Klajnov kreativni talenat zablistao je u ovoj saradnji. Spajanjem njegove umetničke vizije sa jedinstvenom perspektivom Kim Kardašijan, kampanja postiže zapanjujući vizuelni narativ koji je spreman da očara široku publiku.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR