Kompletan region bruji o tome koliko truda, rada i energije je srpska zvezda uložila da publika doživi pravi audio-vizuelni spektakl, a da je zaista tako potvrđuju i rezultati i pohvale, ali i to što su pojedini klipovi obišli ceo svet, pa tako u ovom momentu video-klip sa koncerta u Novom Sadu, na kojem pevačica izvodi pesmu "Praštaj", broji više od 12 miliona pregleda.
No, sem što je Pavlovićeva ozbiljno vodila računa da svaki segment koncerta bude besprekoran, od zvuka, preko koreografija, multimedija, svetlosnih i scenskih efekata, evidentno je da je mnogo truda, ali i mnogo novca uložila u stajlinge koje je ponela na pomenutim koncertima.
Milica je na koncertima u Novom Sadu i Zagrebu ponela čak deset kostima srpskog dizajnera Bojana Petrovića, a od sume koja je potrošena na izradu ovih kostima se vrti u glavi.
Samo za produkciju kostima, na kojima se našlo više od pola miliona Svarovski kristala, pevačica je potrošila neverovatnih 80.000 evra.
Očekivano, Pavlovićeva je na koncertima nosila i brendiranu obuću, te je na štiklice i čizme brendova poput “Jimmy Choo”, “Gianvito Rossi”, “Alexandre Vauthier”, “Le Silla” potrošila više od 5.000 evra.
Na sceni je u toku nastupa imala i naočare brendova “D&G” i “Punway” čija cena iznosi 1300 evra.
Ono što smo takodje primetili jeste da je Miluca na svim dosadašnjim koncertima u okviru turneje “Lav” ponovila jedan detalj – nakit.
U Novom Sadu i Zagrebu je na sebi imala minđuše, prsten i narukvicu brenda “Tiffany”, koje smo prvi put na njoj videli na koncertu u Beogradu. A cena? Prava sitnica. Nakit koji je na sebi imala u toku koncerata iznosi neverovatnih 40.000 evra.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Ako saberete sve cifre doći ćete do zaključka da je Milica Pavlović samo za potrebe svog stajlinga i izgleda na pomenutim koncertima potrošila neverovatnu sumu od 126.300 evra!
Glas javnosti /U01S