Međutim, osiguravajuća kuća je odbila da plati lečenje, pozivajući se na period čekanja od 30 dana.
Kan je verovala da će osiguranje snositi troškove, a osiguranje je uplatila pre odlaska u bolnicu u Flagstafu, u Arizoni, napominjući da je pozvala kompaniju pre nego što je kupila polisu i da joj je rečeno da će usluge povezane sa nesrećom ili "po život opasnim" hitnim slučajevima biti pokrivene.
"Obavezan period čekanja za ovu uslugu nije ispunjen", saopštila je kompanija. Nakon što je lečena u četiri različita centra, suočila se sa računima od 20.749 dolara.
"Mislila sam da je sigurno greška", rekla je KFF-u. "Valjda sam bila naivna."
Mediji navode da je Kan u međuvremenu pronašla novi posao, dogovorila smanjenje jednog od računa, uspostavila plan plaćanja za drugi, a za ostatak je u žalbenom procesu.
Rekla je da žali što je dozvolila da joj se pojave "rupe" u zdravstvenom osiguranju nakon što je izgubila posao.
"To je vrlo velika lekcija koju sam naučila na teži način", rekla je Kahn, koja se i dalje osvrće na incident sa dozom humora.
"Sada znam kakav ukus imaju slepi miševi. To je zemljast, sladak ukus", rekla je za KFF.
"Zapravo je prilično smešna priča — da nije bilo strašnog medicinskog računa koji je usledio."
Glas javnosti/T02S