Glas Javnosti

UGOSTITELJI OTKRIVAJU ŠTA IH NAJVIŠE NERVIRA: Najnepristojnije stvari koje možete da uradite u restoranu

TREBA ZNATI
Autor: Glas javnosti

Ručak ili večera u restoranu trebalo bi da budu prijatno i uzbudljivo iskustvo. Međutim, samo zato što ste gost u restoranu, baru ili kafiću, ne znači da ne bi trebalo da pazite na svoje ponašanje.

Od pucketanja prstima, do vikanja, ugostiteljsko osoblje otkrilo je šta ih najviše nervira kod gostiju, kao i koje stvari smatraju izuzetno nepristojnima, piše Metro.

Agresivna komunikacija

Ako postoji problem, mirno o njemu porazgovarajte. Podrazumeva se, ali bez obzira na to da li se radi o pogrešnoj narudžbi hrane ili pića, osoblje tvrdi da bi gosti trebalo da budu svesni da ugostitelji i kelneri žele da imate najbolje iskustvo i vrhunsku uslugu, tako da bi svi nedostaci ili greške trebalo da budu saopštene na miran način. Oni će uvek rado nadoknaditi zabunu i rešiti problem, piše N1.


Neobaveštavanje o kašnjenju

Restorani će često morati da se suoče s gostima koji kasne, ali osoblje kaže da je zaista važno da im javite ako će doći do značajnijeg kašnjenja. Ako kasnite, kelneri će morati da ispune gomilu narudžbi odjednom, naročito ako više gostiju kasni, a to može dovesti do gubitka posla ili dužeg vremena čekanja. Stoga je u svačijem interesu obavestiti osoblje o kašnjenju na rezervaciju.

Pucketanje prstima

Da li biste to uradili nekome drugom u svome okruženju? Ako ne, onda nemojte to raditi ni ugostiteljskom osoblju. Konobari se jako trude i ceo dan su na nogama. Ne morate pucketati prstima da biste privukli njihovu pažnjuu, samo podignute ruku ili ih pozovite s poštovanjem.

Vikanje na osoblje

Vikanje na osoblje nikada ne završi dobro. Stvaranje scene drugim gostima izaziva neprijatnost, konobar će se osećati veoma loše, a gost krajnje nesrećno i iznervirano. Radije sve rešite na miran način, tvrdi osoblje.


Ustajanje zbog odlaska ili potraga za hranom

Ako čekate neko vreme, umesto da stojite i odlazite do šanka ili hodate prema konobaru, bolje je privući pažnju upravnika ili drugog konobara pa upitati za status vaše narudžbe.

“Stajati i razgovarati s konobarom koji je usred preuzimanje narudžbine ili posluživanja stola, svima stvara neprijatnosti napetu atmosferu”, rekao je jedan konobar, prenosi Večernji.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR