Издање апликације Тофи за Апплеов оперативни систем иОС представљено је у априлу ове године у Великој Британији, док би издање за Андроид требало да стигне током септембра.
У Тофију тврде како месечно имају десет хиљада активних корисника у Великој Британији. Апликација би требало да постане доступна у Аустралији током новембра ове године, док би у другим земљама енглеског говорног подручја премијеру требало да има током наредних 12 месеци.
Зашто Аустралија има предност, питате се? Наиме, 35 посто становника те државе прошло је кроз приватне образовне институције, па је тржиште значајно веће него британско (где је тај удео осам посто).
Апликација Тофи нашла се на мети бројних критика због отвореног елитизма при одабиру корисника. Из компаније су се бранили тврдњама како тек попуњавају тржишну мету, као што то ради "Ј-Свајп" у случају јеврејске популације.
Међутим, они нису једини са таквим приступом. Аппликација "Инер Сркл" ограничава приступ корисницима на "успешне и атрактивне". Слично функционише и америчка апликација "Лиг".
Није познато како у Тофију проверавају ко је заиста похађао приватну школу, а ко не, пише Бизнис Инсајдер.
Глас јавности / Б92 / од 23.08.2018.