Glas Javnosti

EVO U ČEMU JE TAJNA: Preuzmite šest navika ljudi koji postižu sve što zacrtaju

TREBA ZNATI
Autor: Glas javnosti

Treba li vam previše vremena da obavite sve zacrtane zadatke? Neki ljudi su shvatili kako da sve obave na vreme!

Stranica fastcompany podelila je šest navika takvih ljudi koje mogu pomoći i vama da izvršite sve zadatke brže.
Poznaju svoj stil rada
Morate shvatiti kada imate najviše energije i vremena za organizaciju, i za fokusiranje na projekte koji zahtevaju vašu punu pažnju. Kad saznate koji tip posla u određeno vreme radite najbolje, puno ćete lakše organizovati dan u svom stilu.
Znaju koliko pojedini zadaci traju
Koristite aplikacije, ili običan papir i olovku za praćenje koliko vremena trošite na pojedine stvari u danu. Kad jednom dobijete osećaj koliko razni zadaci traju, naznačite to u minutama kako bi lakše pratili koliko stvari pokušavate nagurati u jedan dan, piše portal Ekapija.

Nije loše ni dodati zadatku nekoliko minuta više od procenjenog vremena izvršavanja - na primer, 10% više, ili dodatnih pola sata, zavisno od zadatka. Kad produžite procenjeno vreme, manje je verovatno da će vam nepredviđeni zadaci ili zahevi poremetiti dan.
Kako biti efikasniji? Uzimite u obzir kontekst dana
Ako vam je dan prepun sastanaka, ili hitno morate dovršiti projekt zbog roka, ne možete u taj dan utrpati jednak broj zadataka kao na neki slobodniji. Dan organizujte u skladu s ograničenjima koja imate, tako da možete zadatke staviti u realnije vremenske okvire.
Imaju listu prioriteta
Unutar vaše liste verojatno postoje stvari koje su najbitnije, one koje morate obaviti kako bi zadovoljili šefa, kolege, klijente, i druge bitne osobe. Takve zadatke podcrtajte, ili stavite na početak liste. Kad njih izvršite, možete krenuti na druge zadatke znajući da ste najbitnije stvari rešili.
Znaju da se pokrenu
Prvo obavite nekoliko najjednostavnijih zadataka, kako bi dobili pozitivan zamah, koji vas motiviše i u trenucima kad biste najradije odustali.

Delegiraju i brišu bespotrebne zadatke s liste
Sigurno postoji nekoliko stvari na vašoj listi koje ne morate izvršiti - zato što su bespotrebne, ili zato što bi ih neko drugi mogao obaviti za vas. Dobro pregledajte što ste isplanirali taj dan i pogledajte koje zadatke možete delegirati, ili potpuno izbrisati. Možda mislite da sve možete sami najbolje obaviti, ali najčešće je nemoguće obaviti sve sam.
Pazite i na zadatke koji vam se danima vuku po listi - njima se trebate posebno pozabaviti. Ako ste bitan zadatak na listi odgodili ili zanemarili barem tri puta, trebate ili zadati rok izvršenja i to obaviti, ili ga dodati u raspored uz napomenu da je taj zadatak od velike važnosti.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR