S druge strane, Huavei je zabeležio rast prodaje svojih uređaja za 64% u istom periodu, navodi se u izveštaju. Ovaj trend sugeriše promenu preferencija potrošača u Kini i jačanje pozicije domaćih proizvođača pametnih telefona.
Prema izveštaju Counterpoint-a, Eplov udeo na kineskom tržištu pametnih telefona pao je na 15,7%, što ga stavlja na četvrto mesto. Ovo je značajan pad u odnosu na prošlogodišnje drugo mesto, kada je imao 19 odsto učešća. Ovi podaci ukazuju na smanjenje popularnosti iPhone-a u Kini i rastuću konkurenciju u vidu domaćih i drugih stranih proizvođača pametnih telefona na kineskom tržištu.
Huavei je sada na drugom mestu
Huavei je sada na drugom mestu na kineskom tržištu pametnih telefona pošto je njihov udeo porastao na 16,5% sa 9,4% pre godinu dana. Ukupno tržište pametnih telefona u Kini smanjeno je za 7%.
Huavei se vratio u igru prodaje svojih vrhunskih pametnih telefona nakon lansiranja Mate 60 serije u avgustu.
Honor je jedini brend među prvih pet brendova koji je zabeležio rast prodaje tokom prvih šest nedelja ove godine, za 2%. S druge strane, kineski brendovi Vivo, Ksiaomi i Oppo zabeležili su pad prodaje od 15%, 7% i 29%, respektivno.
Glas javnosti/I01H