Tiktoker Lukas Batl predstavio je ovaj trend kao inovativan način razmišljanja o troškovima i štednji.
U videu, Batl objašnjava da "glasno budžetiranje" podrazumeva promenu načina razmišljanja o trošenju novca.
Umesto da kažete "Nemam dovoljno novca", predlaže da kažete "Ne želim da trošim". Konkretno, dao je primer gde, umesto izlaska u restoran, možete reći prijatelju da ne želite da trošite novac i umesto toga doći slušati priče o njegovom bivšem partneru.
Batl ističe da ovaj trend ide dalje od lične štednje, pozivajući ljude da pošalju poruke o potrebi za štednjom i smanjenju potrošnje korporacijama na nacionalnom nivou.
Ovaj video postao je viralan na TikToku, a ljudi su brzo prihvatili ovu ideju. Komentari na društvenim medijima ukazuju na to da mnogi podržavaju ovaj pristup štednji, ističući da je važno razvijati svest o potrošačkim navikama i odgovornom trošenju novca.
Trend "glasnog budžetiranja" postaje sve popularniji, a korisnici dele svoje iskustva i stavove o promenama u načinu razmišljanja o novcu u digitalnom dobu.
Trend "glasnog budžetiranja" ne samo da je privukao pažnju korisnika TikToka, već je i pokrenuo šire rasprave o potrošačkim navikama, štednji novca i odgovornosti. Lukas Batl, tvorac ovog trenda, ističe da je cilj poslati snažnu poruku korporacijama o potrebi za smanjenjem inflacije na nacionalnom nivou.