Dva voza su se sudarila nešto pre ponoći, kada je putnički voz sa oko 350 putnika saobraćao iz Atine za Solun, a teretni voz je saobraćao u suprotnom smeru.
FOTO: PRINTSCREEN TWITTER
Nakon sudara, nekoliko vagona je iskočilo iz šina, najmanje jedan od njih je navodno potpuno uništen, dok su ostali zahvaćeni plamenom.
FOTO: PRINTSCREEN TWITTER
Jedan putnik je rekao da je čuo "veliki prasak" nakon čega je usledilo 10 sekundi "noćne more".
FOTO: PRINTSCREEN TWITTER
Kako je rekao, okretali su se u vagonu dok nisu pali na bok, a tada je požar već izbio.
Drugi putnik je rekao da je uspeo da pobegne iz vagona tako što je koferom razbio prozor. „Bilo je kao zemljotres“, rekao je drugi putnik.
FOTO: PRINTSCREEN TWITTER
Na lice mesta upućeno je oko 150 vatrogasaca i 40 vozila Hitne pomoći. Dizalice se bave i uklanjanjem olupine i okretanjem prevrnutih vagona.
FOTO: PRINTSCREEN TWITTER
Spasilačke službe saopštile su da su najmanje 32 osobe pronađene mrtve, a da su 53 od 85 povređenih trenutno u bolnici. Nastavljaju se napori da se spasu oni koji su ostali zarobljeni, prenosi francuska novinska agencija AFP.
"Nikada u životu nisam video nešto slično. To je tragično. Posle pet sati pronašli smo nova tela", rekao je jedan od spasilaca, prenosi AFP. Uspeli su da izvuku većinu putnika na sigurno.
FOTO: PRINTSCREEN TWITTER
U Solun je autobusima evakuisano oko 250 putnika.
FOTO: PRINTSCREEN TWITTER
Godine 1972. godine 19 ljudi je poginulo kada su se dva voza sudarila kod Larise.
Rojters piše da je železničkom sistemu Grčke potrebna modernizacija. Mnogi vozovi saobraćaju jednokolosečnim prugama, na mnogim deonicama nedostaje signalizacija.
Grčka je 2017. prodala železničkog operatera TRAINOSE italijanskom državnom železničkom operateru Ferrovie dello Stato Italiane u okviru međunarodnog programa pomoći.
Grčka je od prodaje očekivala stotine miliona evra ulaganja u železničku infrastrukturu.