Manji oglašivači mogu da koriste preprogramirane reklamne pakete prilagođenih njihovim potrebama i budžetima da bi ciljati potrošačku publiku radi povećanja vidljivosti i rezultata i ostvariti interakciju sa korisinicima putem reklamnih formata za mobilne uređaje
Malim i srednjim agencijama i preduzećima od danas je dostupan menadžer Viber reklama (Viber Ads Manager), platforme na kojoj mogu da pokreću reklamne kampanje na ciljnim tržištima putem modela “plaćanja po prispeću” (pay as you go).
Manji oglašivači mogu koristiti preprogramirane reklamne pakete prilagođenih njihovim potrebama i budžetima, ciljati potrošačku publiku radi povećanja vidljivosti i rezultata i ostvariti interakciju sa korisinicima putem reklamnih formata za mobilne uređaje, saopštio je Rakuten Viber.
Prilikom aktivacije naloga, agencije pre svega treba da otvore svoje naloge i izaberu reklamni paket na osnovu cilja kampanje kao i da odrede ciljnu grupu.
Zatim, potrebno je da se odrede datumi trajanja kampanje i budžet, navedeno je u saopštenju Vibera. Nakon toga, moguće je pokrenuti kampanju i pristupiti Viberkorisnicima širom sveta.
Glas javnosti /P02S