Od jula, kompanija intenzivno komunicira sa radnicima o opcijama poput delimične penzije ili sporazuma o prekidu radnog odnosa. U sektoru za železnice program dobrovoljnog smanjenja broja zaposlenih dobro je prihvaćen pa se trenutno ne očekuju masovna otpuštanja. Slične mere su uvedene i u sektoru za kamionske kočnice.
Velika proizvodnjaIako su planovi za rezove radnih mesta na snazi, poslovanje kompanije ostaje stabilno. U prvih šest meseci 2025. godine prodaja je blago pala sa 3,99 na 3,96 milijardi evra, dok se neto dobit smanjila sa 313 na 294 miliona evra.
Posebno se ističe uspeh u sektoru za železničke kočnice, gde je prodaja porasla za oko deset procenata na gotovo 2,2 milijarde evra, a narudžbine su porasle za 18 procenata. Nasuprot tome, sektor za kamionske kočnice beleži pad prodaje, narudžbina i zaliha, što se pripisuje opštem padu tržišta.
Kompanija je jasno poručila da ostaje posvećena proizvodnji u Nemačkoj, što potvrđuje i najava širenja pogona za kamione u Aldersbahu.
Glas javnosti/T02S