Dizajn Foundry, firma sa sedištem u Merilendu, javila se da kažu da „nisu imali ideju“ da njihov raspored pozornice za konzervativnu konferenciju održanu prošle nedelje u Orlandu na Floridi liči na runu Othala, simbol koji se nalazi na nacističkim uniformama.
Sličnost su istakli brojni kritičari na društvenim mrežama nakon događaja, čak je i domaćin Hajat hotel objavio izjavu koja je navodnu vezu nazvala "groznom" i rekao da su izrazili zabrinutost kod organizatora.
U izjavi za jevrejsku veb stranicu Forvard, Design Foundri insistira na tome da je scena izvedena jer je ona jednostavno „pružila najbolje korišćenje prostora, s obzirom na ograničenja balske sale i zahteve za socijalno udaljavanje“. Kompanija je rekla da je „rastužena“ i „užasnuta“ optužbama da su pomogli u promociji antisemitizma.
Foundry je u prošlosti radila za velike korporacije i događaje - uključujući MSNBC, Google, pa čak i u Bajdenovom samitu o raku 2018. godine, ali CPAC je rekao da ubuduće više neće koristiti njihove usluge zahvaljujući „neželjenoj distrakciji“.
„Jasno je da je kompanija koju smo zadržali dizajnirala fazu koja je postala nepoželjna distrakcija. Kao rezultat, nećemo koristiti usluge te kompanije u budućnosti “, rekao je Ian Valters, direktor komunikacija grupe, za Forvard.
(Glas javnosti)