Glas Javnosti

Prodaja bezalkoholnih žestokih pića i vina u SAD porasla za 20,6 odsto

Svet
Autor: Glas javnosti

Ako se uzmu u obzir podaci u vezi sa prodajom bezalkoholnih žestokih pića, piva i vina u Sjedinjenim Američkim Državama, sasvim je izvesno da će ovi proizvodi u narednoj godini zauzimati više prostora na rafovima u radnjama nego što su do sada.

Kada se brend Seedlip pojavio na tržištu 2015. godine, kao prvo destilovano žestoko piće na svetu, ispostavilo se da mnogi kupci koji “žele da piju, ali ne i da se napiju”, piše Bloomberg. Ovih dana brendovi bezalkoholnih pića postepeno zauzimaju sve više mesta na policama u prodavnicama, barovima i restoranima.

Prodaja bezalkoholnih pića u SAD beleži nagli rast, jer broj potrošača koji žele da vode zdraviji način života raste. U fiskalnoj godini koja se završila u avgustu 2022. godine prodaja bezalkoholnih žestokih pića i vina dostigla je 396 miliona dolara, što predstavlja međugodišnji rast od 20,6 odsto, navode iz kompanije NeilsenIQ.

Pića iz kategorije vina su u tom periodu zabeležila rast prodaje od 23,2 odsto, dostigavši tako vrednost od 52 miliona dolara, dok su bezalkoholna žestoka pića zabeležila rast od 88,4 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Tome u prilog svedoči i uspeh prodavnice bezalkoholnih pića Boison iz Bruklina, koja je u roku od dve godine proširila svoje poslovanje i na oblasti između Njujorka i Los Anđelesa. Boison takođe proizvodi bezalkoholna vina, a pored njih, Amerikanci se rado okreću proizvodima destilerija kao što su NON iz Australije, Proxies ili Studio Null.

Cene ovih pića variraju od 1,75 dolara za konzervu bezalkoholnog piva do 150 dolara za bocu vina. Koliko će američki potrošači biti spremni da izdvoje kako bi i u narednoj godini donosili “zdravije odluke” i da li će se ovaj trend preliti i na ostatak sveta? Ostaje da se vidi prenosi biznis.rs.

BONUS VIDEO


Tome u prilog svedoči i uspeh prodavnice bezalkoholnih pića Boison iz Bruklina, koja je u roku od dve godine proširila svoje poslovanje i na oblasti između Njujorka i Los Anđelesa. Boison takođe proizvodi bezalkoholna vina, a pored njih, Amerikanci se rado okreću proizvodima destilerija kao što su NON iz Australije, Proxies ili Studio Null. Cene ovih pića variraju od 1,75 dolara za konzervu bez

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR