Britanski modni lanac Primark se suočava sa izazovima na Nemačkom tržištu već neko vreme, a direktorka Primarka u Nemačkoj, Christiane Wiggers-Voellm, izjavljuje:
"Uskoro ćemo objaviti naše finansijske rezultate za Nemačku u Saveznim novinama, koji se odnose na poslovnu godinu 2021./22. Mogu vam unapred reći da smo zabeležili neto prodaju od gotovo 628 miliona evra, ali nažalost, krajnji rezultat je gubitak od oko 50 miliona evra. Slični gubici su se već javili i u prethodnoj poslovnoj godini."
Primark planira restrukturiranje kako bi promenio svoju poziciju na tržištu, što je već rezultiralo zatvaranjem podružnice u Gelzenkirhenu. Sledeće godine, nakon isteka ugovora o zakupu, trenutno je predviđeno zatvaranje lokacija u Krefeldu i Kajzerslauternu. Bez obzira na ove korake, Primark bi i dalje održao prisutnost sa 27 svojih objekata širom Nemačke.
Iako se suočava s izazovima, kompanija i dalje vidi potencijal za otvaranje novih lokacija u najvećoj evropskoj ekonomiji.
- Nemačka ima 84 miliona stanovnika i imamo vrlo atraktivnu ponudu. Neki od naših kupaca još uvek moraju da putuju daleko, kako bi kupovali kod nas. I stalno primamo zahteve kupaca putem društvenih medija, u kojima mole da otvorimo radnje u njihovoj blizini - kaže Wiggers-Voellm.
Glas javnosti/T02S