Parking-sistem bolnice u Los Anđelesu obračunao je pogrešnu cenu. Slični slučajevi već su ranije zabeleženi, a bolnica je preduzela korake da ispravi problem.
Kejt je prošlog petka provela 45 minuta u bolnici Glendale Memorial u okrugu Los Anđeles – piše jalopnik.com. Kada je završila obaveze i vratila se po automobil, umalo nije ponovo završila u bolnici zbog infarkta: pomahnitali parking-automat tražio je 7.829 dolara. Na priznanici je pisalo da je vozilo parkirano još od 2022. godine, a kada je potražila pomoć obezbeđenja, optužili su je da joj automobil tamo stoji nedeljama i da zato toliko košta parkiranje.
Danijels, koja je tog dana došla na pregled za rano otkrivanje raka, izjavila je za KCAL News: "Čula sam već od dvoje ljudi da se ovako nešto dogodilo na tom parkingu. To me je podstaklo da progovorim i upozorim druge."
Nakon što je vest dospela u javnost, bolnica je stupila u kontakt sa njom i pozvala je da dođe kako bi joj vratili novac. Portparol bolnice izjavio je za KCAL News: "Zbog kompjuterskog kvara u sistemu naplate, automat je duže vreme obračunavao pogrešnu cenu. Čim je greška otkrivena, započeli smo proces povraćaja naplaćenog iznosa."
Bolnica se izvinila zbog incidenta, a kompanija koja upravlja parkingom, Parking Company of America, priznala je da nije smela da naplati tako ogroman iznos i najavila zamenu neispravnog automata.
Glas javnosti/B06S
2 sata