Svesni smo da neki ljudi imaju problema sa pristupom našim aplikacijama i proizvodima. Radimo na tome da se stvari što pre vrate u normalu i izvinjavamo se zbog neprijatnosti - naveli su iz Fejsbuka.
We’re aware that some people are having trouble accessing our apps and products. We’re working to get things back to normal as quickly as possible and we apologize for any inconvenience.
— Facebook (@Facebook) October 8, 2021
Prema sajtu Daundetektor, za manje od pola sata stiglo je više od 30.000 prijava nepravilnosti u radu ovih društvenih mreža. Više problema prijavljeno je sa Instagramom, dok se manji deo odnosi na Fejsbuk i Mesindžer.
Korisnici Instagrama najviše su prijavljivali nemogućnost da se uloguju i probleme sa njuz-fidom.
Oh honey, they been going down for years & years. ? https://t.co/XZhciz4bMR
— Shetalksblue (@shetalksblue) October 8, 2021
Takođe, za sada nije poznato zbog čega je ponovo došlo do prekida, kao i kada će se ovaj kvar rešiti.
Podsetimo, najgori "pad" u istoriji Fejsbuka i njegovih platformi ostavio je skoro tri milijarde korisnika bez mogućnosti da se konektuju na naloge. Ovaj prekid koštao je kompaniju 164.000 dolara po minutu prihoda, dok je pad akcija izbrisao tržišnu kapitalizaciju za više od 40 milijardi dolara.
(Glas javnosti)
20 min