Sponzorski ugovor stupa na snagu 2025. godine i označava novi prodor LVMH-a u sport. Kompanija, na čelu sa jednim od najbogatijih ljudi na svetu, Bernardom Arnoom, platila je oko 150 miliona evra (166 miliona dolara) da bude premium sponzor Olimpijskih igara u Parizu.
Vrhunski švajcarski proizvođač satova Rolex bio je partner Formule 1 od 2013.
Luksuzni brendovi sve više nastoje da povećaju izloženost brenda na događajima koji kombinuju gostoprimstvo, putovanja i zabavu, piše CNN.
Na Olimpijskim igrama u Parizu, LVMH i druge kompanije proširile su oblast tradicionalnog sponzorstva brenda, učestvujući u ceremonijama medalja, na primer.
„Dugi niz godina, nekoliko naših brendova je takođe odlučilo da investira u Formulu 1. Želimo da dalje razvijamo ovu iskustvenu dimenziju koju Formula 1 pruža širom sveta“, rekao je izvršni direktor LVMH Watches-a Frederik Arno.
LVMH nije dao finansijske detalje ugovora.
Sponzorstvo kompanije za Olimpijske igre u Parizu uključivalo je njihovu zlataru „Chaumet“ koja je dizajnirala medalje za događaj, od kojih je svaka imala originalni deo Ajfelove kule.
Glas javnosti /B09S