Prihodi kompanije pali su za 12% u odnosu na prethodnu godinu, dok je neto gubitak značajno porastao na 400,9 miliona dolara, sa 58,2 miliona dolara u 2023. godini.
Trump Media debitovala je na Nasdaqu pod oznakom “DJT” u martu prošle godine, nakon spajanja sa Digital World Acquisition Corp. U 2024. godini akcije kompanije skoro su udvostručile vrijednost, dok je Donald Tramp pobijedio na predsjedničkim izborima u SAD-u u novembru. Međutim, od zatvaranja u petak, akcije su do sada pale oko 11%, što kompaniji daje tržišnu kapitalizaciju od 6,59 milijardi dolara.
U izveštaju se navodi da je Trump Media imala visoke pravne troškove zbog “opstrukcije Komisije za hartiju od vrednosti i berzu bivšeg predsednika Bajdena”. Osim toga, promena ugovora o podeli prihoda sa oglašivačkim partnerom dovela je do slabije prodaje.
"Prihodi su varirali dok smo selektivno testirali novonastalu oglašivačku inicijativu na našoj platformi Truth Social", navodi se u izveštaju kompanije.
Za razliku od Mete i drugih društvenih mreža, uprava Trump Media izjavila je da ne koristi tradicionalne metrike poput broja aktivnih korisnika ili prosječnog prihoda po korisniku, jer to “može skrenuti fokus sa strateškog razvoja i rasta poslovanja”.
U četvrtom kvartalu, kompanija je najavila da je njena usluga video strominga Truth+ sada dostupna na Androidu, iOS-u i webu.
Kompanija nije održala uobičajeni poziv investitorima povodom objave rezultata.
Prema podacima iz petka, zaklada u kojoj je Donald Tramp jedini korisnik posjeduje 52% glasačke moći u akcijama kompanije.
Glas javnosti/B06S