Reč je drugoj fazi izgradnje ambicioznog projekta brze saobraćajnice, prvobitno najavljivane kao auto-put.
Put od Lazarevca do Bora, ukupne dužine gotovo 164 km, sa tri tunela, više od 130 mostova i 21 petljom, prema prostornom planu podeljen je na četiri sektora sa po dve deonice.
Sektor 3 (km 0+000 - km 36+890), obuhvata Deonicu 5 (km 0+000 - km 29+000), koja počinje od postojeće petlje "Mali Požarevac" i završava se kod planirane petlje "Orašac", i deonicu 6 (km 29+000 – km 36+890), koja počinje od petlje "Orašac" i završava se kružnom raskrsnicom na ulasku u Aranđelovac.
Ako je verovati rečima bivšeg ministra Gorana Vesića, građevinska dozvola za izgradnju druge faze, od Aranđelovca do Malog Požarevca (sektor 3), trebalo je da bude izdata 1. aprila ove godine.- Projekat za građevinsku dozvolu se završava, tako da smo spremni - rekao je Vesić u oktobru prošle godine, najavivši tada da će gradnja Vožda početi na proleće, a da će građevinska dozvola za pripremne radove na projektu vrednom milijardu evra biti izdata do 15. decembra (prošle godine).
On je naveo i da će odobrenje za izgradnju prve faze, od Čibutkovice do Orašca, dužine 45,8 kilometara biti doneto 1. marta naredne godine.
Inače, gradnja Vožda najavljena je još 2019, na otvaranju dela auto-puta Miloš Veliki od Obrenovca do Ljiga.