Poručio je to Guo kao komentar na ekonomske prognoze za 2025. od strane mnogih svetskih finansijskih institucija koje sugerišu da kvalitetan razvoj Kine postepeno donosi rezultate i očekuju da će se povećati udeo u potrošnji i sektoru usluga.
Guo je dodao da je Kina tokom Prolećnog festivala zabeležila veliki rast potrošačkog tržišta sa rekordnim prihodima od prodaje modnih proizvoda inspirisanih tradicionalnom kineskom kulturom, nematerijalnim kulturnim nasleđem, aktivnostima na ledu i snegu, te programima razmene robe široke potrošnje.
„Videli smo veliku ponudu i potražnju za uvoznim proizvodima na listama za kupovinu tokom Prolećnog festivala. Sve više Kineza putuje u inostranstvo, a sve više stranih putnika posećuje Kinu“, rekao je portparol.
Guo je zaključio da prosperitet kineskog potrošačkog tržišta ne znači samo oporavak potražnje, već i povećanje poverenja u ekonomskom razvoju Kine.
Glas Javnosti/ K04S