Kompanija je objavila na svom bloku da će nova mera biti primenjena i na Jutjubu, koji je prošle nedelje najavio opsežno suzbijanje dezinformacija o vakcinama.
Ovu odluku Gugl pravda zahtevima medijskih partnera i oglašivača koji ne žele da se njihovi oglasi prikazuju pored tekstova o netačnim tvrdnjama o klimatskim promenama.
To uključuje sadržaj koji klimatske promene prikazuje kao obmanu ili prevaru, tvrdnje koje negiraju da dugoročni trendovi pokazuju da se globalna klima zagreva i tvrdnje koje negiraju da emisije gasova staklene bašte ili ljudska aktivnost doprinose klimatskim promenama - kaže se u saopštenju.
Iz Gugla su objasnili da će koristiti automatizovane alate i ljude recenzente za sprovođenje nove mere kada ona stupi na snagu u novembru.
Ova kompanija, jedan od dva dominantna igrača u globalnoj industriji digitalnih oglasa, prošle godine je zaradila 147 milijardi dolara prihoda od oglasa.
(Glas javnosti)