Glas Javnosti

HOROR! Ukrajinska manekenka iskasapljena u hotelskoj sobi! Njen dečko guglao kako da ISEČE TELO!

Svet
Autor: Glas javnosti

Influenserka Alona Savčenko (24) maštala je da postane filmska zvezda, a uzor joj je bila Merilin Monro.

Ukrajinsku manekenku ubio je dečko u luksuznom hotelu i njeno telo je raskomadano testerom, prenosi Dejli mejl.

Influenserka Alona Savčenko (24) maštala je da postane filmska zvezda, a uzor joj je bila Merilin Monro.

Savčenko je studirala u Kini i putovala u Valensiju, Varšavu, Istanbul, London i Rim, sve u mesecima pre nego što je krajem aprila stigla u Bangkok.


Ona se 29. aprila prijavila u hotel u Bangkoku sa svojim partnerom Jan Jerži Lagoda-Filipovom (25). Poljak je imao marketinšku agenciju u Londonu, a Savčenko je prethodno radila snimanja za njega i još nekoliko agencija.


Mnogi brendovi su joj platili da reklamira njihove proizvode na društvenim mrežama.

Osoblje hotela je kasnije reklo da je par izgledao srećno dok su se zajedno prijavljivali u hotel, a na snimku nadzornih kamera iz hodnika vidi se kako su se smejali dok su išli do svoje sobe. Međutim, bezbednjacima je nešto postalo sumnjivo ujutru 15. maja, kada je jedan poljski turista napustio zgradu hotela, sam i u žurbi. Vukao je prtljag za sobom i delovao je veoma nervozno.

Muškarac je pozvao taksi, a vozač je kasnije pozvao hotel da ih obavesti o zabrinjavajućem ponašanju putnika kojeg je vozio. Navodno je na internetu pokušavao da sazna kako da iseče telo.

Snimci nadzorne kamere na kojima napušta hotel pokazuju kako se trese dok izlazi iz lifta sa koferom.


Nakon što su pozvali taksistu, osoblje hotela je otišlo da proveri sobu na 32. spratu, gde su na krevetu pronašli ostatke Alona Savčenka. Pored tela pronađena je krvava testera.

Tajlandska policija je rekla da je njen dečko možda pokušao da pređe granicu sa Kambodžom kada je pobegao.

Glas javnosti

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR