Gugl je najavio promene u pravilima oglašavanja usred rasta tržišta kriptovaluta. Sada će kripto trustovi moći da prikazuju oglase na Guglu, ali pod određenim uslovima. Ovo je važna vest jer su dosad reklame vezane uz kriptovalute često bile pod lupom vlada i velikih kompanija radi zaštite investitora od rizika.
Od 29. januara 2024. oglašivači kripto trustova moći će da promovišu svoje proizvode putem Gugl oglasa u SAD. Međutim, Gugl preporučuje oglašivačima da se pridržavaju lokalnih zakona i budu sertifikovani pre nego što plasiraju reklame povezane sa kriptovalutama putem Gugl oglasa.
– Oglašivači koji promovišu kripto berze ili novčanike mogu oglašavati putem Gugl oglasa, ali moraju biti sertifikovani od Gugla i zadovoljavati lokalne zakonske uslove zemlje ili regije u kojoj se žele oglašavati – navodi se u saopštenju Gugla.
Kripto trustovi, kako ih opisuje Gugl, predstavljaju finansijske proizvode koji omogućuju investitorima trgovinu deonicama putem trustova koji poseduju značajne količine digitalnih valuta.
Na primer Bitcoin i Ether ETF-ovi, koji možda neće dobiti odobrenje u SAD iduće godine, mogu se oglašavati ukoliko prođu odobrenje. Ovi ETF-ovi ili fondovi s berzansko-trgovinskim karakteristikama omogućuju pojedincima ulaganje u bitkon putem tradicionalnih tržišta umesto da budu ograničeni na kripto berze, piše Bajtboks.
Glas javnosti / O10S