Naime, lanac picerija nudi specijalnu kutiju za picu koja se pretvara u mini sto sa porudžbinom velike pice po redovnoj ceni u Dalasu, Teksas, Šarlotu, Severna Karolina, i Orlandu. Pizza Hut je izabrala te gradove na osnovu liste Penske Truck Rental-a, koja je rangirala te gradove među najpopularnijim destinacijama za preseljenje u zemlji.
Brendovi često nude marketinške kampanje koje privlače pažnju, posebno kada su povezane sa važnim praznicima ili događajima. A s obzirom na to da se matična kompanija Yum Brands suočava sa istim vrstama pritisaka koji smanjuju prihode u celoj industriji brze hrane, Pizza Hut nastoji da poveća prodaju čak i dok kupci troše novac na drugim mestima.
Prodaja u istim prodavnicama Pizza Hut-a pala je za 3 odsto u drugom kvartalu. Pizza Hut i Yum Brands nisu sami u ovome: McDonald’s, Starbucks, Burger King i Wendy’s su takođe nedavno prijavili manji broj posetilaca i nižu ukupnu prodaju.
Struktura stola u kutiji od valovitog kartona sklapa se u oslonac koji može držati kutiju za picu. Kutija-sto je dostupna samo putem dostave. Pizza Hut je povezao svoju najnoviju promociju sa idejom naručivanja pice nakon selidbe.
„Mnogi mogu da se poistovete sa haosom koji dolazi sa selidbom, i poslednje o čemu želite da brinete jeste raspakivanje kako biste uživali u zasluženom obroku na kraju dugog dana,“ rekla je Melissa Friebe, direktor marketinga Pizza Hut-a, u izjavi.
Glas javnosti /B09S