U subotu je snimak Kineske železnice bio najtraženija, najčitanija i najdebatovanija stavka na Veibou, kineskoj platformi društvenih medija nalik Tviteru - dva meseca nakon što je prvobitno objavljen.
Gnevni komentari nakon ovog događaja dolaze usred šireg feminističkog pokreta koji poziva na veću rodnu ravnopravnost u zemlji od 1,4 milijarde stanovnika u kojoj muškarci često još uvek dominiraju u salama za sastanke i najvišim državnim telima – i gde je, u prošlosti, feministički pokret često bio cenzurisan.
Čini se da je ova objava bila zamišljena kao deo železničke kampanje da smanji antisocijalno ponašanje putnika i prati niz drugih postova koji upućuju ljudima da ne bacaju smeće, ne zauzimaju tuđa sedišta ili previše glasno govore.
Do subote je njegov povezani hešteg prikupio 340 miliona pregleda i 20.000 komentara. Mnogi građani kritikovali su snimak kao uvredljiv.
Neki od sagovrnika su postavili čak i ovo pitanje: „Da li će sledeći potez uključivati zabranu ženama u vozovima jednom zauvek?“
Glas javnosti