Dizajn brenda LVMH, koji danas poznajemo, delo je Marka Džejkobsa, koji je redizajniranjem čuvenog logotipa, osvežio brend i uz podršku odličnog marketinga, ovoj kompaniji doneo milione, a njenom vlasniku sada i čelnu poziciju među najbogatijim ljudima sveta.
Arno, koji ima 72 godine, bogatstvo je sticao gotovo 40 godina u svom carstvu luksuznih robnih marki
Kada je reč o svetu luksuzne robe, gotovo niko nije uspešniji od Bernara Arnoa, vlasnika kompanije LVMH i novog najbogatijeg čoveka na svetu. Naime, on je, prema Forbsu, sa vrha skinuo osnivača Amazona Džef Bezosa.
Ovaj 72-godišnjak bogatstvo je sticao tokom skoro četiri decenije, stekavši ga kroz carstvo luksuzne robe koje uključuje neka od najpoznatijih imena u oblasti mode, parfema, nakita, alkoholnih pića i mnogih drugih svetski poznatih brendova. Arno kontroliše gotovo polovinu poznatog francuskog modnog lanca u čijoj se grupaciji, osim Luj Vitona, nalazi još 70 svetski poznatih brendova, među kojima su I čuveni Dom Perinjon, Henesi, Sefora, Selin, Dior, Fendi, Kenzo, Bulgari.
Po završetku inženjerskih studija, radio je sa svojim ocem u njegovoj građevinskoj kompaniji. Još krajem 80-tih, Bernar je jednom prilikom izjavio da planira da u narednoj deceniji preuzme najveću svetsku kompaniju ‘luksuza’ I potpuno se usmerio na grupaciju LVMH Moet Hennessi – Louis Vuitton u koju je uložio 2,6 milijardi dolara za akcije kako bi postao najveći akcionar kompanije, kao I njen predsednik I izvršni direktor 1989. U ovom modnom svetu, kako pišu svetski mediji, radi njegovo četvoro od petoro dece koje ima.
(Glas Javnosti)
14 min