Smanjenja su deo šireg napora za pojednostavljivanje poslovanja, dok se zabavni gigant prilagođava brzo promenljivom medijskom pejzažu. Pogođene oblasti uključuju filmski i televizijski marketing, televizijsko oglašavanje, kasting i razvoj, kao i korporativne finansijske operacije, piše SEEbiz.
Masovni egzodus pretplatnika platne televizije izazvao je zatvaranje radnih mesta u skoro svim tradicionalnim medijskim kompanijama. Kao odgovor na to, kompanije su preusmerile svoj fokus i resurse ka strimingu, ulažući milijarde u izgradnju platformi, jer se publika udaljava od platne televizije.
U svom najnovijem izveštaju o zaradi, Disney je prijavio pad prihoda od linearne mreže od 13 odsto u odnosu na prethodnu godinu, dok su prihodi od direktnog pristupa potrošačima porasli za osam odsto, što naglašava ubrzani prelazak kompanije na digitalnu distribuciju“, rekla je Veronika Klark (Veronica Clark), ekonomista u Citiju.
pixabay
Od 2023. godine, Disney je smanjio više od 8.000 radnih mesta kao deo šireg napora da smanji godišnje troškove za 7,5 milijardi dolara.
Ranije ovog proleća, Disney je smanjio nešto manje od 200 radnih mesta u svojoj diviziji za vesti i zabavu, a većina smanjenja je pogodila ABC News. Kao deo tih otpuštanja, produkcijski timovi u „20/20“ i „Nightline“ su konsolidovani, zajedno sa timovima koji stoje iza tročasovnog programa pod nazivom „Good Morning America“. Odeljenje je, takođe, zatvorilo FiveThirtyEight, svoj sajt za političko i novinarstvo zasnovano na podacima.
Najnovija runda otpuštanja dolazi nakon što je kompanija prošlog meseca objavila snažne rezultate za drugi kvartal i planove za izgradnju novog tematskog parka i odmarališta u Abu Dabiju, obeležavajući prvo veliko širenje na Bliski istok i otvaranje sedmog globalnog odmarališta.
Glas agnostic /B08S