Njihov prihod u periodu od jula do septembra bio je skoro upola manji od istog perioda prošle godine, opao je za 12,1 milijardu dolara.
Oštar pad prati i prepolovljenje prihoda u pomorskom saobraćaju, uz 58 odsto nižu vozarinu, što je tek neznatno ublaženo povećanjem obima prevezenog tereta, za pet odsto. Neto profit se skoro istopio, sa 8,9 milijardi dolara na samo 554 miliona dolara. Dobit pre kamata, poreza, depresijacije i amortizacije smanjena je za 83 odsto, na 1,9 milijardi dolara.
Grupa je već u avgustu upozorila da očekuje oštriji pad globalne potražnje za kontejnerskim transportom ove godine zbog slabog ekonomskog rasta i prodaje zaliha nakon pandemije Kovida-19.
Oni su u petak izvestili da će smanjiti svoju radnu snagu sa 110.000 u januaru na manje od 100.000 do kraja godine, što bi trebalo da smanji troškove za 2024. za 600 miliona dolara. Oni planiraju da rezervišu jednokratni trošak restrukturiranja od 350 miliona dolara uglavnom ove godine.
Kompanija očekuje osnovnu zaradu pre kamata, poreza, deprecijacije i amortizacijeu rasponu od 9,5 do 11 milijardi dolara i osnovnu zaradu pre kamata i poreza između 3,5 milijardi i pet milijardi dolara.