Ogroman broj prijava odmah po objavi tužbe prošlog četvrtka izazvao je čak i kratkotrajni pad sistema sajta za registraciju, koji je sada ponovo u funkciji, prenosi NL tajms.
Udruženje potrošača u saradnji sa fondacijom CCC optužuje poznatu platformu za rezervaciju smeštaja da je godinama narušavala pravila poštene konkurencije i veštački podizala cene smeštaja u hotelima.
Ukupna šteta, prema njihovim tvrdnjama, mogla bi iznositi stotine miliona evra, s potencijalnom nadoknadom od nekoliko desetina ili čak stotina evra po korisniku.
Tužba obuhvata sve građane Holandije koji su od 1. januara 2013. rezervisali smeštaj putem Bookinga.
Organizacije tvrde da su i oni koji su rezervisali direktno kod hotela ili preko drugih kanala mogli biti pogođeni višim cenama zbog uticaja koji je Booking imao na tržištu.
Kompanija Booking je odbacila optužbe i tom prilikom navela da je „uvek nastojala da ponudi najbolje moguće cene i transparentno iskustvo rezervacije korisnicima“.
Glas javnosti /B09S