"Vašington post" je razgovarao sa "Sabstekom" o objavljivanju članaka svojih autora, rekao je suosnivač sajta, dok mnoštvo tradicionalnih medijskih brendova prihvata njuz platformu u borbi za čitaoce.
U intervjuu za "Gardijan", Hejmiš Makenzi iz "Sabsteka" rekao je da je razgovarao sa "Postom" o njihovim planovima da prošire spisak kolumnista na svojoj veb stranici.
Prema njegovim rečima, došlo je do "promene načina razmišljanja" u odnosu na tradicionalne medije, koji su nekada sa sumnjom gledali na "Sabstek". Rekao je da mnogi sada vide platformu kao priliku da se prilagode onome što je opisao kao "najznačajniji medijski iskok od štamparske mašine".
Britanske novinske kompanije, uključujući "Dejli mejl", "Telegraf" pokrenule su svoje biltene na "Sabsteku".
Makenzi je rekao da je "Post" - čiji je vlasnik Džef Bezos - kontaktirao "Sabstek" u vezi sa gostovanjem njihovih pisaca. "Razgovarali smo sa njima, ali ne postoji formalni sporazum ili partnerstvo", rekao je on i dodao da će "Vašington post" morati da "ubedi pisce, stvaraoce, novinare, izdavače, ne nas."
"Ako pomažu da se tim piscima pruži veća vidljivost i da se publika usmeri ka njima, ako je to tako osmišljeno – a nisam 100 posto siguran kakav će biti krajnji ishod – to bi moglo biti zaista dobro za sve."
"Sabstek" je postao sve uticajniji od svog pokretanja 2017. godine. Omogućava svima da objavljuju i distribuiraju digitalni sadržaj, prvenstveno putem biltena, i da naplaćuju pretplatu. Takođe se širi na podkaste i video.
Glas javnosti R02S