Glas Javnosti

Jutjuber koji je tvorac napitka "Prajm" zaramđuje milione: Poznat po bahatom ponašanju

Zabava
Autor: Glas javnosti

Nakon što je Slovenija zabranila energetski napitak Prajm, isto je uradila i Hrvatska, a ministar zdravlja Vili Beroš na konferenciji za novinare rekao je da je tražio hitno ograničavanje konzumiranja Prajma za decu.

Iako su oba pića i u Americi (gde Prajm ima 200 mg kofeina) i u ostatku sveta (gde ima 140 mg) reklamirana kao pića za osobe starije od 18 godina, mnogi zameraju to što je ambalaža Prajma preslična drugoj liniji pića, Prajm Hydration, koja je dostupna mlađima od 18 godina. Osim toga, energetski napitak sadrži i L-teanin koji nije dopušten u EU.


„Mi smo u prvom redu kompanija usresređena na društvene mreže. Dobra stvar vezana za društvene mreže su podaci, a podaci su ti da je 90 odsto moje publike iznad 18 godina“, rekao je za ABC News Logan Pol, YouTube zvezda i jedan od tvoraca ovog brenda, te dodao: „Konzumacija kofeina nije preporučena za decu ni bilo koga ispod 18 godina. To je standard u industriji, a ne nešto što je vezano za Prajm. Ljudi treba da budu pametni oko toga šta unose u svoja tela.“

Logan Pol nedavno je objavio da su on i influenser KSI, s kojim je pokrenuo ovaj projekat, na Prajmu do sada zaradili milijardu i 200 miliona dolara.

I dok je ovo samo po sebi tek umereno zanimljiva priča jer bi Prajm od samog starta trebalo da bude u identičnoj kategoriji kao i ostala energetska pića, njegovi ostali nepromišljeni potezi i mutni poslovi celoj priči daju dodatnu dimenziju. Pogotovo u slučaju kad se radi o prehrambenim proizvodima do kojih mogu doći i deca koja postaju konzumenti čak i ako, možda, i nisu ciljana publika reklamne kampanje.


Ko je Logan Pol?

Za one koji možda ne znaju, Logan Aleksander Pol je 28-godišnja YouTube zvezda, a Forbs ga je 2017, 2018. i 2021. proglasio najbolje plaćenim jutjuberom. S preko 90 miliona sledbenika na raznim platformama, Pol je jedna od najprepoznatljivijih lica u svetu. On je bokser i rvač, veren sa svetski poznatom manekenkom Ninom Agdal.

Karijeru je 2013. započeo na kasnije ugašenom Vineu, a iste godine aktivno je krenuo i s objavama na YouTubeu gde je skupio gotovo 24 miliona sledbenika i preko šest milijardi pregleda.
Pol je ujedno i jedan od onih youtubera koji su slavu stekli svojom spremnošću da učini sve za gledanost što ga je učinilo jednom od najgledanijih, ali ujedno i najomraženijih osoba na toj platformi. I daleko od toga da je jedini ili najgori, ali s godinama je postao nešto kao zaštitno lice klasičnih „YouTube luzera“ kojih je danas toliko da se svi stapaju u jednu bezličnu masu negativnosti.
Njegovi „skandali“ klasično su nepromišljeno ponašanje i previše ih je da bismo ih pobrojali, ali ovo su neki od njegovih „najvećih hitova“.

 

Zlostavljanje uginulih životinja

Niko ne zna gde je nabavio mrtve pacove, ali to je manje važno. Ono što je bitnije je da je Pol, u nastojanjima da se „vrati u velikom stilu“, odlučio da baterijom mrcvari mrtve pacove što se nije svidelo ni YouTubeu ni Googleu koji su isključili oglašavanje na njegovom kanalu i odlučili pažljivije da prate sadržaj koji dele njihove najveće zvezde.

View this post on Instagram

A post shared by Logan Paul (@loganpaul)

Lažirao je sopstevnu smrt

Kao i većina najproblematičnijih youtubera, Logan je odlučio da iskoristi naivnost svojih najmlađih fanova tako što je lažirao sopstveno ubistvo. Ideja je bila da lažira provalu tokom koje je upucan, a na kraju je dramatično otkrio da se radi o jednoj velikoj „šali“.

Video iz Japana

I za kraj, njegov najveći YouTube hit je poseta šumi Aokigahara koju lokalno stanovništvo naziva „šumom suicida“ jer je mesto na kojem velik broj samoubica dolazi da skonča svoj život. Tokom posete, Logan i njegovi prijatelji naišli su na leš muškarca koji je visio na drvetu, snimali su ga, smejali se i video objavili na YouTubeu. Logan se neiskreno izvinio i premda je to bilo više nego dovoljno (možda čak i nepotrebno) za profil fanova, mnogi mu to nikada nisu oprostili jer je ovim potezom zacementirao status jednog od najomraženijih youtubera.


Međutim, ovo su sve stvari koje će zasmetati autsajderima, medijima i njegovim kritičarima, ali ne nužno i fanovima za koje Logan ne može učiniti ništa pogrešno. Na stranu njegove agresivne reklamne kampanje u sklopu kojih fanovima prodaje bilo koji od svojih brojnih proizvoda. Slagali se s pristupom ili ne, radi se o legitimnoj prodaji proizvoda što je u konačnici i poanta svih tih kanala. Svi prodaju nešto i to je jednostavno priroda onlajn postojanja većine influensera i tvoraca onlajn sadržaja.

Na kraju krajeva, to je ono što Pol radi. On zna šta njegova publika želi i daje im upravo to.

Lažnjak?

Međutim, krajem prošle godine youtuber Stephen Findeisen, poznatiji kao Coffeezilla, koji se i inače bavi razotkrivanjem prevara, posebno onih povezanih s kriptovalutama, u trodelnom dokumentarcu se pozabavio Loganovom NFT igrom nazvanom CryptoZoo. Igra je od samog početka naišla na talas kritika. Od onih koji su Pola zezali jer se u igri koriste stock fotografije životinja, do onih koji su ga otvoreno kritikovali jer igru prodaje i klincima.

Ono čime se pozabavio Coffeezilla je prevara s kriptovalutama, lažno pumpanje vrednosti i milioni dolara koje su izvukli od investitora da bi na kraju servirali igru koja jednostavno ne radi.

Naravno, Logan Pol nedugo nakon toga objavio je video u kojem značajno (i u samo sedam minuta) neuverljivo pokušavao da prikaže Coffeezillu kao osobu koja zlonamerno izvrće činjenice i koristi ga kako bi podigao gledanost svog kanala. Osim što ni u jednom trenutku nije preuzeo odgovornost za svoje propuste i krivicu svaljivao na članove svog tima koji su se pokazali kao prevaranti, zaprijetio je Findeisenu tužbom. Od tužbe, očekivano, nije bilo ništa, ali još bitnije, nije bilo ništa ni od informacija vezanih za katastrofu zvanu CryptoZoo.

Glas javnosti/N01S

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR