Njegovu poziciju u timu preuzeo je mladi italijanski vozač Kimi Antoneli, koji sa samo 18 godina debituje u Formuli 1 pored Britanca Džordža Rasela. Takođe, ekipa je potvrdila povratak iskusnog Valterija Botasa u ulozi rezervnog vozača, prenosi Rojters.
– Ulazimo u uzbudljivu novu fazu u istoriji Mercedes-AMG motorsporta. Gradimo na nasleđu koje smo stvorili i jedva čekamo početak sezone – izjavio je šef tima Toto Volf. Dodao je da su tokom zime napravili značajne pomake, ali da će se prava slika konkurentnosti videti tek na prvoj trci sezone u Australiji.
Rasel, koji ulazi u svoju sedmu sezonu u Formuli 1, sada je najiskusniji vozač u timu i ključna figura u njegovom vođenju. S druge strane, Antonelija očekuje izazovna debitantska sezona sa neizbežnim usponima i padovima.
Mercedes, koji je dominirao od 2014. do 2021. sa osam uzastopnih titula konstruktora, prošle sezone završio je na četvrtom mestu. Tehnički direktor Džejms Alison naglasio je da su promene u pravilima šasije otežale značajna poboljšanja, ali da su se inženjeri fokusirali na rešavanje problema koji su ih kočili u 2024.
– Najveći izazov bio nam je da otklonimo nestabilnost W15 bolida prilikom ulaska u spore krivine, kao i balans temperature guma, što je činilo performanse automobila nekonstantnim – istakao je Alison.
On veruje da bi u 2025. moglo biti više pobednika nego prošle godine, kada su četiri tima i sedam vozača osvajali trke. Nova sezona Formule 1 počinje 16. marta u Australiji, gde Mercedes želi povratak u vrh, dok McLaren brani titulu u konkurenciji konstruktora. Istovremeno, Maks Ferstapen iz Red Bulla cilja na petu uzastopnu titulu svetskog šampiona.
Glas javnost/B10S