Za sada smo počašćeni samo “tizer” fotografijom modela koji je u pripremi za cross country takmičenje, dok ćemo na finalni dizajn i tehničke detalje morati još da čekamo.
Ipak, zna se da će Audijevo vozilo pokretati hibridni sistem sačinjen od TFSI turbobenzinskog agregata, elektromotora i snažne baterije.
To znači da će ovo biti i prvi put da reli Dakar u istoriji dugoj 42 godine, dozvoli alternativni pogon.
Istovremeno, Dakar reli 2022. ujedno će biti i prvi put da Audijev fabrički tim, posle Valtera Rorla u legendarnom “Quattro S1 E2” modelu na 'Pikes Peak' brdskoj trci 1987. godine, uzme učešće na nekom ofroud takmičenju.
Reli Dakar, kao najteža trka na svetu, predstavlja sledeći korak u elektrifikaciji motosporta, jer obezbeđuje izuzetno teške uslove za vožnju, u smislu terena i vremenskih prilika, što je idealan test-poligon za pogonske jedinice budućnosti.
Elektrifikacija Dakara u budućnosti zaboleće sve nas koji smo uživali u neverovatnim zvucima snažnih motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
(Glas javnosti)