„Кada sam inicirao reformu javnog prevoza, ‘udario’ sam u određene sisteme i unutar GSP-a ‘Beograd’. Кentkart je ‘preživeo’ promenu vlasti u zemlji 2012, zatim promenu gradske vlasti 2018, ali mene ‘nisu preživeli’“, rekao je Šapić.
„Glavne promene u sistemu javnog prevoza su upola jeftinije karte i potpuna kontrola naplate i svega drugog što se tiče kvaliteta usluge“, rekao je Šapić.
On je istakao da je od danas oko 1.000 informativnih tabli na stanicama javnog prevoza u Beogradu, i da je to samo prvi talas.
Naveo je da se za godinu i po dana, koliko je bio na čelu gradske vlasti, ponašao kao da će imati pun mandat, jer, kako je ocenio, da se ponašao drugačije, ne bi ništa postigao.
Njegovo ranije „vođenje Novog Beograda, najmnogoljudnije opštine u Srbiji, za mene je bila platforma za dalji rad i naravno da mi je kada sam došao na čelo Grada bilo mnogo lakše, jer sam mogao da budem brz i operativan“, rekao je Šapić.
Glas javnosti/N07S