Oni su se provozali novom obilaznicom, a predsednik Vučić je bio za volanom.
"Ako mislite da je zabava, grdno se varate. Ovo mi teže pada i od sastanaka sa MMF-om", stoji u opisu videa koji je na svom profilu objavio ministar Mali.
Podsetimo, obilaznica od Straževice do Bubanj Potoka puštena je juče u 9 sati. Projektovana je i odobrena davne 1972., u vreme Josipa Broza Tita, a gradnja je počela 1991, u vreme Slobodana Miloševića.
Nije se, međutim, tih ratnih devedesetih daleko odmaklo. Ali i posle 2000. nastavljeno je u sporom ritmu. Naime, do septembra 2008. gradilo se, u proseku, tek kilometar godišnje. Takvim tempom, obilaznicom od Batajnice do Bubanj potoka bilo bi moguće doći tek 2031.
Od sad vozači će od Batajnice do Bubanj potoka stizati za samo 23 minuta.
Ovo nije kraj. Planira se i izgradnja nastavka obilaznice, tzv. sektora C, od Bubanj potoka do Vinče i Pančeva, uključujući i novi most preko Dunava, čime će cela obilaznica biti duga oko 69 kilometara. Radovi bi trebalo da počnu tokom sledeće godine, budući da se očekuje da projekti budu završeni na proleće. Prvo će se, kako je najavljeno, raditi tuneli, pa most, a onda auto-put između.
Glas javnosti/K01S