"Jako mi je žao što ne postoji nekakav Gugl rivju ili TripAdvajzer gde bi ugostitelji mogli da ocenjuju goste. Da budemo u ravnopravnom položaju", poručio je ogorčeni šibenski ugostitelj Boris Šunjić nakon bizarnog događaja s norveškom gošćom u jednom svom restoranu koji je, kaže, doslovno kap koja je prelila čašu.
Naima, žena je tražila odštetu zbog kapljice vina koja je završila na njenoj haljini što je Šunjića revoltirao, dodatno i zbog činjenice da spornu haljinu uopšte nije ponela sa sobom kada je došla da se žali, piše Šibenski.hr.
"Jedna od gošći, iz države zvane Norveška, iz grada zvanog Oslo (tako navodi list), stigla je danas u lokal (i to taksijem koji je sigurno platila 15-ak evra) da joj platimo 35 evra, koliko vredi njena uništena haljina. I to tako što je jedna kapljica, nakon što joj je konobar ulio čašu crnog vina, ostala s spoljne strane i kapnula na njenu haljinu", naveo je Šunjić.
U neverici što čuje, menadžer lokala gošću je pitao može li barem videti haljinu "kad vam već plaćam 35 evra", na što je ona odgovorila da joj je ostala u hotelu. "Ko će mi platiti taksi tamo i nazad", zavapila je Norvežanka.
Menadžera je zatim zanimalo je li ovakav zahtev uobičajen u zemlji iz koje dolazi, na što mu je ona priznala da "baš i nije".
"Normalno da smo joj platili tih 35 evra, kako se, kao i mnoštvo drugih nesretnih i isfrustriranih kojima su to retki trenuci kada mogu dobiti na važnosti, ne bi iživljavala na nama preko raznih internet platforma koje služe za ucene", zaključio je vlasnik lokala.
Šunjić je istakao da se u svojih 58 godina bavio raznim poslovima, no tvrdi da ružnijeg od masovnog, sezonskog ugostiteljstva nije video. "Strava, najblaže rečeno. No, to je moj izbor, moj problem i nikakav razlog za kuknjavu. Idemo raditi dalje", zaključio je.
Glas javnosti/B06S