Glas Javnosti

TEROR PROVAJDERA: Nemoć građana protiv BAHATIH (ne)vršilaca USLUGA telefonije i interneta!

Lični stav
Autor: Glas javnosti

Tema je "opšta": većina ljudi danas je u vlasti optičkih kablova, interneta (fejsbuka, twitera, instangrama...), televizije i - najpre svemoćnih provajdera koji se danima (jeduno oni sad u doba Kovida 19) danonoćno reklamiraju da su "baš oni najbolji" i da bi samo trebalo njih da odaberemo, "mahom za dinar mesečno) i da se opustimo i uživamo u čarima onog što nam nude...

Iako je to što nude, mahom šarena laža, na koju smo istina mi u Srbiji odavno navikli, ne samo od njih (i oguglali) šta se događa, kada Vam ti svemoćni provajderi uvek svojom greškom na sat-dva, dan-dva, nedelju-dve "zacrne ekran" i ostave ga (a i nas) bez TV signala iliti - interneta, preko kojeg većina nas, koristeći blagodeti plaćamo račune, šaljemo i primamo poruke, dobijamo poruke, izveštaje iz banaka ili se - obaveštavamo?!

Ili, ne daj Bože, kod nas je na sreću još retkost (što je u razvijenim zemljama najnormalnije!), da nam pametne mobilne aplikacije: zaključavaju stanove, kuće, uključuju ili isključuju struju, grejanje, vodu, bude nas...?!

Jednostavno, kad nestane signala, a to je u mnogim delovima Srbije svakodnevnica, ostaje Vam da čupate kosu, grizete nokte, kukate, zovete kol centre (na koje se, mahom niko ne javlja!) i da čekate - da se signal smiluje i vrati...Istina, možete i da zovete neki od kol centara, na čije se telefonone retko ko i javi i da kršite ruke...Jer, navikli smo na te lažne blagodeti IT sektora...

Da li građanin, o kojem svakodnevno brine vlast, zaštitnik građana, NVO sektor, udruženja građana može ukoliko mu se sve ovo desi, a dešava se nararavno, da bar umanji pretplatu na TV, na mobilnu telefoniju ili da traži nadoknadu štete (za period dok je uskraćen usluga koje je ugovorio)?!

Trebalo bi da može, ali - ne može!!

Viša sila! Kažu oni koji Vam nikad ni kintu ne oproste, za svoje NEPRUŽANJE usluga koje ste overili obostrano, na ugovorima koje imate, ali koji Vam, prijatelji moji ne služe ničemu, osim da ih okačite mačkom o rep...Ako mačka prihvati!

Uz sve to, ima tu i još ponešto. Navešću Vam dva konkretna primera (portalu Glas javnosti poznati su ljudi s imenom i prezimenom kojima se to dešavalo i dešava) gde se ispostavlja je i BAHATOST PROVAJDERA važna stavka, kojima opet - ne možete ništa, osim da im pljunete pod prozor, ili raskinete ugovor i da peđete kod drugog provajdera...Možete, ali i kod tog drugog, ništa bolje: slatkorečivost dok parafnete, a onda, šta nam Bog da, ali Bog je daleko (od nas u Srbiji) a provajderi su još dalje!

Primer prvi: Čovek se preselio iz jednog stana u drugi (17 metara je udaljena zgrada od zgrade) imao je ugovor sa SBB...Razmenili si mejl poruke, SBB je proverio "da li postoje tehničke mogućnosti", i mejlom - potvrdio da je to moguće i da će javiti kada će tehničari da dođu da PRESELE, ponavljam 17 metara daleko, tehnologiju, a građanina su, opet meilom, zamolili, da razmontira postojeće instalacije, da ih prebaci na novu lokaciju i da čeka montere da sve to uključe...Prođe nekoliko dana, stigoše monteri i sad počinje prvi od Danteovih sedam krugova pakla...Gledaju monteri (ako to uopšte jesu?) i predsednika Skupštine stanara (Borisa V.) pitaju:

- Gde je naša aparatura u zgradi?!

- Na trećem spratu, kaže predsednik.

- Koja je budala to penjala na treći sprat?

- Pa, Vi iz SBB!!

Povede ih čovek do trećeg sprata, gledaju, iščuđavaju, nervozno cupkaju, valjda im se žuri...

- Hm. Ne može, kažu.

- Šta ne može, pita predsednik Skupštine stanara?

- Nema TEHNIČKIH mogućnosti! Idemo mi...

- Kako nema tehničkih mogućnosti kad je cela zgrada pokrivena SSB pretplatnicima?! A, i potvrdili ste da IMA tehničkih mogućnosti...

- Jel ste gluvi, NEMA TEHNIČKIH MOGUĆNOSTI, pokupiše se i odoše!

Kompletna aparatura koju je čovek na osnovu mejla SBB razmontirao iz susedne zgrade i doneo u novu, ostade na podu! (Tu i danas stoji).

Brojni razgovori sa SBB nisu urodili plodom, razmenjeni mejlovi takođe, ali računi za pretplatu redovno stižu, kao švajcarski sat, a čovek koji je s njima potpisao regularan ugovor i dalje nema sve ono što je ugovorom overio sa SBB...

Pričla druga: Isto mesto, ista lokacija, samo drugi provajder, valjda MTS, to su oni "za dinar".

Dođe čovek iz MTS i potpisaše ugovor da uspostave putem optičkog kabla šta mušterija traži: prvih 12 meseci za dinar, a posle...

- Za dan dva, doći će naši tehničari, reče prodavac usluga. Ne brinite, mi smo ozbiljna firma...

Prođe dan, prođe drugi, prođe nedelja, mesec, dva - "samo što nisu"...Ode predsednik Skupštine stanara u direkciju, ne znam da li je tamo popio kafu, ali za nekoliko dana, opet, pojaviše se monteri MTS, ili neki od onih koje oni unajmljuju...

- Dobar dan, mi smo monteri, gde bi trebalo da se uvede...Ovde, sad ćemo mi to časkom...

Vratiše se, jedan ljut kao ris: "Majku im jebem lopovsku, kad mi pre digoše auto. (Parking služba) Ode naša zarada..."

Unesoše neku žicu, ostalo nisu: oprema im ostala u "podignutom automobilu!". Ispostavilo se da automobil nije njihov, već nekog njihovog drugara koji nije bio u Beogradu, već negde u okolini, pa dok on dođe, oni će da sačekaju...I sačekaše, odoše s gazdom automobila do parking servisa. Da podignu auto...

Evo ih opet, sutradan, ali jedan požarči na ulici da im "pauk ne digne auto".

Trebalo je, inače, po ugovoru, da uključe internet, TV, telefon...

- Idemo mi, gotovo!

Šta je gotovo, pita predsednik Skupštine stanara?! Pa ko će to da uključi i proveri da li uopšte radi?

- Zovite nekog, mi to ne radimo?!

Iznervira se Boris i poče da viče, "...ajde bre uradite to zašta ste tu, inače ovog časa idem u direkciju...

Pošto je to "uključi-proveri" ipak posao MTS, teška srca uključiše telefon.

Radi.

Uključiše TV.

Radi.

Uključiše internet signal, radi na mobilnom tečefonu, ali ne i na kompjuterima u stanu...?!

Pogledaše još malo i - pokupiše šrafcigere i burgije i odoše, moraju, jer će "pauk da im odnese auto".

I danas internet ne radi iako su kompjuteri u prostoru uključeni!!

Amin!!

To se događalo pet-šest dana pre isteka meseca.

Ali, petog-šestog dana narednog meseca. Stiže račun, za pretplatu "dinar mesečno"?!

Ali, na računu piše 5 dinara i valjda 62 pare?!

Pa, ljudi, ko je ovde lud?!

PS: Uh, da ovo se ne događa na planini koju će Ana Brnabić kako nam stalno soli pamet da "premrži" nego u najstrožijem centru Beograda: između Politike, Radio Beograda i TV Srbije!

PS: Dok ovo pišem u Mirijevu NEMA Pošta-NET signala!!

Glas javnosti - Vladan Dinić

 

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR