Glas Javnosti

ZAŠTO SE VEĆINA CENA ZAVRŠAVA NA ,99? Trik trgovaca koji se KRIJE iza ovoga će vas IZNENADITI

Ekonomija
Autor: Glas javnosti

Ova cenovna strategija primenjuje se najmanje već mnogo godina unazad.

Stručnjaci ne mogu sa sigurnošću da kažu ko je osmislio taj trgovački trik, ali sa lakoćom mogu potvrditi i objasniti njegovu delotvornost.

Takvo formiranje cene temelji se na teoriji da se, zato što čitamo s leva nadesno, prva brojka cene jače urezuje u naš um. Upravo ovo je jedini razlog što će  potrošači pre kupiti proizvod koji košta naprimer 99,99 dinara, a ne identičan proizvod koji stoji tačno 100 dinara.



Osim toga, ljudi često ne žele da zamaraju um i ne žele da troše energiju na razmišljanje i donošenje odluka o kupovini proizvoda, pogotovo kad je reč o onima nižih cena, pa je lako moguće da brojeve iza glavne vrednosti uopše ne uzimaju u obzir.

U članku Erika Andersona i Dankana Simestera, stručnjaka za marketing i menadžment, objašnjava se kako ,99 u stvari predstavlja varku kojom prodavac želi da uveri potrošača da je određeni proizvod na sniženju. Većina potrošača nesvesno naseda na to i veruje kako su dobro prošli kupovinom tog proizvoda, prenosi Alo.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR