Glas Javnosti


Srbin objavio kako mu izgleda stan u Beogradu na vodi posle dve godine i šokirao sve (FOTO)

Ekonomija
Autor: Glas javnosti

Stanovi u Beogradu na vodi su godinama na udaru kritike. Sam deo grada sa sobom nosi negativne prefikse, ali najviše se govori o kvalitetu stanova koji su izgrađeni na ovoj lokaciji.

Skoro svake godine na društvenim mrežama pojavi se nekoliko ispovesti ljudi koji su kupili stan na ovoj lokaciji koji imaju sistemski problem sa stanom.

U jučerašnjoj Reddit objavi korisnik je pitao „Da li je moguće ostvariti pravo na sanaciju loše gradnje“ kao i koja su prava kada prodavac neće da otkloni očigledne probleme.

Na fotografijama stana vidni su problemi sa vlagom, stolarijom, lajsnama, podovima koji su oštećeni ili izgrebani.

„U stanu koji sam kupio gotovo ništa nije bilo u stanju kako je opisano u ugovoru, niti kako je predstavljeno na sastancima pre kupovine. Postoji Customer Service, ali njihova uloga svodi se na to da se jave, nešto zapišu i zatim pošalju e-mail da je problem „rešen“ iako nije.

Od predstavnika Beograda na vodi dobijao sam pretnje da ne zovem jer je „sve u redu“, zatim neodgovaranje na pozive i prazna obećanja da „sutra počinju radovi“, a potom se niko ne pojavi.

Stan mi je bio poplavljen više od dva meseca zbog loše hidroizolacije. Zidovi su se ubuđali, a ja sam dobijao nova obećanja prvo za januar, zatim februar, maj… i tako više od 13 meseci.

Kada je konačno došla ekipa za „sanaciju“, tvrdili su da je parket „zdrav“ iako se podigao, da pukotina na ploči lavaboa „nije vidljiva“, da je normalno imati ogreban parket od šuta, a različite nijanse lamela nazvali su „rustikom“.

Tek kada sam – po savetu komšije – lično otišao u Customer Care kancelariju (koja nema nikakvu oznaku i u koju „nije preporučljivo“ ulaziti), stvari su se pomerile.

Čekao sam više od sat vremena da se neko pojavi, dok nisam saznao da mnogi ljudi odustaju jer im kažu da čekaju, a niko ne izađe. Kada sam konačno ušao, nastala je panika. Dodeljena mi je fina gospođa koja je zaista pokušala da organizuje radove – i to je bio prvi korak napred.

Tada kupci ostaju prepušteni sami sebi, da o svom trošku saniraju vlagu, buđ, ogrebotine i pukotine – ili da jednostavno prihvate stanje koje im je isporučeno“, napisao je korisnik na Reditu koji je pokrenuo temu i priložio fotografije.

Glas javnosti/N07S

Pratite nas na našoj Facebook , Instagram , Telegram , Tiktok , Jutjub stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR