Kako kaže Dragan Stajković, generalni direktor kompanije „Bambi“, požar koji se dogodio u fabrici krajem juna u potpunosti je izmenio njihovu poslovnu dinamiku. Ali, sa druge strane, ubrzao je njihove planove razvoja.
- Kompanija Bambi pre pet godina postala je deo velikog Coca-Cola HBC sistema i uz ogromnu podršku i ekspertizu kolega iz grupe, mi investiramo u izgradnju, obnovu i proširenje kapaciteta, kao i pronalaženje načina da što pre nastavimo da proizvodimo sve naše proizvode punim kapacitetom. Agilnost naših ljudi i posvećenost timova biće ključni u ovom izazovnom periodu, kako bismo našim vernim potrošačima nastavili da nudimo njihove omiljene brendove – ističe Stajković.
Kako kaže, nakon izbijanja požara njima je bilo najvažnije da niko od zaposlenih i ljudi koji su učestvovali u gašenju požara nisu povređeni i veoma su srećni zbog činjenice što su u tome uspeli.
- Što se trenutne situacije u Bambi fabrici u Požarevcu tiče, naši timovi uveliko rade na reorganizaciji planova poslovanja, kako bismo se što pre vratili svakodnevnim poslovnim rutinama. Ušli smo u oštećeni deo fabrike i započeli radove na sanaciji i obnovi. Pustili smo u rad proizvodni pogon koji nije bio zahvaćen požarom, ali nažalost, to je samo manji deo proizvodnje. U skladu sa tim, u određenom periodu ispred nas, menjaće se i struktura portfolija, kao i dostupnost proizvoda – iskren je on.
Stajković otkriva da u međuvremenu još više investiraju u izgradnju, obnovu i proširenje kapaciteta, dok celokupan Bambi tim posvećeno radi na tome da pronađe optimalna rešenja, kako bi se što pre vratili poslovanju u punom kapacitetu.
- Na tom putu kvalitet proizvoda ostaje naš prioritet, jer je to nešto oko čega kompanija Bambi nikada neće praviti kompromis – ističe Stajković.
Ono što zaposlene u Bambiju posebno raduje jeste činjenica da su pokrenuli deo proizvodnje i da Bambi nastavlja da plasira svoje proizvode na tržište. Zbog štete uzrokovane požarom, dinamika proizvodnje biće prilagođena raspoloživim kapacitetima i možemo očekivati da Plazma i pojedini brendovi u određenim pakovanjima, neće kontinuirano biti dostupni na svim prodajnim mestima i na svim tržištima.
- Svi znamo da je Plazma mnogo više od keksa, to je ukus koji je obeležio odrastanja mnogih generacija. Zato su i naši napori usmereni ka tome da pronađemo optimalna rešenja kako bismo se što pre vratili poslovanju u punom kapacitetu, te molimo sve naše verne potrošače, kupce i partnere za razumevanje i mrvicu strpljenja – poručuje generalni direktor kompanije Bambi.
Stajković naglašava da će sva radna mesta u kompaniji Bambi tokom trajanja ove situacije biti u potpunosti bezbedna i zarade će ostati iste kao i do sada.
- Bambi je više od kompanije, mi smo porodica, a porodica znači međusobnu podršku i kada smo suočeni sa izazovima. Neizmerno sam zahvalan svim našim zaposlenima koji su pokazali neverovatan trud, zalaganje, kao i spremnost da se prilagode situaciji, razmišljaju brzo i rade sa puno strasti i ljubavi prema ovoj kući. Oni će nama uvek biti na prvom mestu i upravo zato nastavljamo da vodimo računa o zadovoljstvu i bezbednosti svih naših kolega. Kompanija Bambi je pre pet godina postala deo Coca-Cola HBC grupe i veoma nam znači da u svemu ovome nismo sami, da iza nas stoji jedan veliki sistem. Zahvalni smo i kolegama iz grupe koje nam pružaju podršku, dele sa nama njihove ekspertize i pomažu da ovaj izazovan period za nas bude što lakši – zaključuje Stajković.
Glas javnosti/B06S