Ugovor u iznosu od 15 miliona evra obuhvata vrednost zemljišta, proizvodnog kompleksa, tehnologije i opreme.
„Pokrenućemo lokalnu proizvodnju određenih Siberian Wellness proizvoda, proširivaćemo asortiman postojećih brendova, poboljšaćemo sastav i trudićemo se da u recepturama ne budu samo plodovi sibirske, već i srpske prirode. Zahvaljujući tome smatramo da ćemo vratiti Dahliji reputaciju regionalnog lidera“, izjavila je Tatjana Gorohovska, predsednica Siberian Wellness-a.
Kompanija Siberian Wellnes planira da izvrši rebrending i sačuva prepoznatljivost proizvoda na koji su potrošači navikli u regionu, ali i da ih učini interesantnijim savremenim potrošačima. Ono što je najvažnije je da će proizvodi biti kvalitetniji i još prirodniji.
„Siberian Wellness prisutan je na tržištu Srbije već gotovo 10 godina, i brend ima odličnu reputaciju – klijente asocira na kvalitet i efikasnost. Svi proizvodi iz asortimana Siberian Wellness-a su napravljeni u skladu sa najstrožim međunarodnim standardima kvaliteta. Kompanija posluje u okviru strategije globalnog proširivanja i proizvodna platforma u Srbiji otkriva nove mogućnosti za rad na tržištu Balkana, Evrope i Turske“, rekla je Dragana Orlandić, CEO Dahlia.
Šta je Siberian Wellness?Siberian Wellness nastala je 1996. godine u Novosibirsku, kada su “dva mlada dvadesetogodišnja preduzimača napravila kompaniju za promociju perspektivnih ruskih naučnih patenata u oblasti očuvanja ljudskog zdravlja za međunarodno tržište”, navodi se na sajtu kompanije. 1999. godine je pokrenut prvi proizvodni kompleks Siberian Wellness-a, a odmah zatim, 2001. godine napravljen je i naučno-inovativni centar koji je već 2007. godine izbacio prve patente.
Kompanija ima klijente i konsultante iz 60 zemalja sveta. Jedan su od svetskih lidera u proizvodnji prirodnih proizvoda namenjenih lepoti, zdravlju i sportu.
Istorija brenda DahliaKoreni kompanije Dahlia sežu u 1924. godinu. Prvi naziv kompanije je bio “Engleska drogerija Union”, a nalazila se u strogom centru Beograda. Ova drogerija posedovala je laboratoriju, u kojoj su se proizvodili kozmetički preparati, ali se bavila i prodajom najpoznatijih svetskih brendova parfema, krema, pudera. “Union” je u to vreme posedovao i licencu engleske firme “Elizabet Arden”, koja se tada punila i prodavala u Beogradu. Uoči stogodišnjeg jubileja Dahlia sada ima nove mogućnosti za rast.