Maketa potpuno otkriva spoljašnji dizajn novog juga, koji pokazuje jasan povratak korenima uz dodatak modernih elemenata. Mali hečbek sa troja vrata zadržava prepoznatljiv "kockasti" izgled originalnog modela sa kompaktnim dimenzijama i ravnim, minimalističkim površinama. Klasičan izgled osvežen je savremenim detaljima poput LED svetala, svetlosnih potpisa i osvetljenog logoa marke.
Prema izvorima, maketu je izradio srpski dizajner Darko Marčeta pod vođstvom novog vlasnika brenda jugo, profesora dr Aleksandra Bjelića iz Nemačke, koji je uspeo da obezbedi prava na ime i zaštitni znak. Bjelić, koji ima bogato iskustvo u nemačkoj automobilskoj industriji, rekao je da novi koncept "ne predstavlja samo podsećanje na prošlost, već naglašava pristupačnost i sportski karakter novog modela".
Ako ovaj novi jugo zaista uđe u proizvodnju - a to bi prema planovima kompanije trebalo da se desi u naredne dve godine - pripadaće B-segmentu, odnosno klasi malih gradskih automobila. Dužina bi trebalo da bude oko četiri metra, što ga stavlja u konkurenciju sa modelima poput sitroen C3, reno klio i dačia sandero.
Glas javnosti/N09S