U uži izbor potencijalnih lokacija, pored naše ušle su još dve evropske zemlje.
- Suzili smo lokacije kandidata za našu evropsku fabriku na Poljsku, Srbiju i Portugaliju i aktivno ih procenjujemo - rekao je generalni direktor Kumho Tire, Il Taik Jung u aprilu.
Kumho planira da završi izgradnju svoje prve evropske fabrike guma u naredne dve godine, a za tu investiciju će do 2027. izdvojiti više od 703 mil USD.
Jung je istakao da će kompanija odluku o konačnoj lokaciji fabrike doneti nakon pregleda svih geopolitičkih i trgovinskih faktora, uključujući američke carine od 25% na auto-delove, preneli su korejski i mediji specijalizovani za sektor auto-guma.
Kompanija nastoji da smanji troškove logistike i istovremeno ojača svoje prisustvo na tržištu premium guma u regionu, prenosi eKapija.
Kumho očekuje da će evropska fabrika zadovoljiti potražnju velikih evropskih proizvođača automobila usred krize transporta na Crvenom moru.
Južnokorejski proizvođač je poslednjih godina potpisao ugovore o nabavci originalne opreme sa brojnim evropskim proizvođačima automobila uključujući Volkswagen Grupu, BMV i Mercedes-Benz, a sada se nada da će mu lokalna proizvodnja u Evropi pomoći da dobije više ugovora sa vrhunskim evropskim automobilskim brendovima.
Kumho trenutno ima osam fabrika za proizvodnju guma lociranih u Južnoj Koreji, Kini, SAD i Vijetnamu, a fabrika u Evropi bila bi deveta u portfoliju gumarskog konglomerata koji posluje od 1960. godine i prisutan je u više od 160 zemalja sveta.
Kumho Tire proizvodi širok spektar guma za različita vozila, uključujući automobile, kombije, kamione, pa čak i borbene avione.
Glas javnosti/ B06S