- Dolaskom popularnih hotelskih brendova naša zemlja će biti vidljivija na turističkoj mapi Evrope, a kasnije i interesantnija turoperatorima. Za sada je još uvek sve na nivou zainteresovanosti i velika je nepoznanica koja će od ovih franšiza doći u Srbiju - kaže za Biznis.rs stručnjak za konsalting i menadžment u hotelijerstvu Radomir Samčević.
Prema njegovim rečima, sam dolazak lanca Movenpick koji je u svoju franšizu uključio popularni hotel Fruške terme, i otvaranje St. Regis hotela u Kuli Beograd potvrda je da postoji interesovanje ovog sektora za ulaganje u našu zemlju.
Samčević otkriva da najviše interesovanja pokazuje multinacionalna kompanija Accor sa sedištem u Francuskoj koja posluje na 5.300 lokacija u 11 zemalja širom sveta. Accor poseduje i upravlja najpoznatijim brendovima u svetu hotelijerstva i ugostiteljstva.
- Jedan od lanaca kojim oni upravljaju je upravo Rixos, u okviru kojeg posluju hoteli pomenutog egipatskog investitora. Postoji interesovanje da najavljeni lanac hotela iz Egipta dođe u Srbiju, ali je put od ideje do realizacije dugačak. Još uvek ništa nije potpisano i dok se to ne desi ne može se sa sigurnošću tvrditi da će doći do investicije. Pregovori su dugački, moraju da se poštuju standardi, a globalna ekonomska situacija utiče na brzinu realizacije i da nema tih prepreka sigurno bi do finalizacije brže došlo - objašnjava Samčević, prenosi portal Ekapija.