U razdoblju od decembra do februara, prvom tromesečju fiskalne 2025. godine, neto prihod H&M-a porastao je za tri odsto, na 55.3 milijarde švedskih kruna (5.11 milijardi evra). Iskazan u lokalnoj valuti uvećan je za dva odsto.
Neto dobit iznosila je 579 miliona kruna i bila je otprilike upola manja nego u istom razdoblju fiskalne 2024. godine.
Što kaže uprava?
Profitabilnost H&M-a narušili su "negativni spoljni faktori", popusti i ulaganja u nove modne linije, objašnjava uprava.
H&M je povećao potrošnju na marketing kako bi uspešnije konkurirao Zari i Šejnu, ali investicija se sporo vraća, uz anemičan rast prodaje i slabiju profitabilnost.
Na rezultate je uticala i jača kruna, dodaje uprava.
U martu je prihod iskazan u lokalnoj valuti porastao za jedan odsto, četiri puta slabije nego u istom prošlogodišnjem mesecu.
Među "spoljnim rizicima" za poslovanje uprava je izdvojila vremenske prilike, geopolitičke događaje, strane valute i carine.
Glas javnosti/B06S